|
Post by Claire on Sept 27, 2008 15:05:23 GMT 1
Welkom!! Wat leuk dat je lid bent geworden !! Ik neem aan dat je ook een Heroes fan bent net als ons. Ik wens iedereen hier op het forum een leuke tijd als je online bent. En ik hoop dat we veel leden krijgen !! Veel groetjes Clair !!
|
|
Marr
Nieuw Lid
My Fears|My Lies
|
Post by Marr on Sept 27, 2008 15:15:23 GMT 1
Haaaaiiiii Ik ben lid geworden... Al heb ik nooit heroes gekeken. Weet aleen dat Hayden erin speelt. Zij is goede actrice,, van Bring It On. Das een leuke film Ik ben 15 jaar. Mijn Username is Marr, omdat ik in real-life Marjolein heet, maar ik vind Marr leuker xx MarrWAAROM STAAT ER BIJ MIJN NAAM GEEN HOOFDLETTER M .. Terijl ik wel met Marr had geregistreerd !! Niet leuk !!! EDIT: Opgelost,, ik heb gewoon maar me naam veranderd.. Maar toch,, gaat om principe xDxDxD
|
|
|
Post by Simone on Sept 28, 2008 16:01:59 GMT 1
Hallo welkom dames! Nou ja ik ben Simone mijn username is admin Lekker makkelijk dus bijna 18 jaar
|
|
|
Post by yviana on Sept 28, 2008 18:18:19 GMT 1
Hallooohh Ik ben ook heroes fan Geweldig dat je dit hebt opgericht sim ;D voor de mensen die me nog niet kennen: Ik ben Virginia En ik maak vaak videos.. er gaan nu heroes videos komen Xx
|
|
|
Post by daphne on Sept 29, 2008 9:45:41 GMT 1
Hoi Allemaal,
Ik ben Daphne, 27, en gek op Heroes. Leuk dat je een Heroes forum hebt gemaakt Simone!
|
|
Copycat
Nieuw Lid
Extraordinary
|
Post by Copycat on Oct 1, 2008 12:24:13 GMT 1
Hey iedereen, Ik dacht ik kom even vlug voorbij om me voor te stellen Ik ben Elien, momenteel 23 jaar jong en de Belgische vertegenwoordiging
|
|